Każdy zakupiony produkt, zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w sklepie online możesz zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Masz do tego prawo! :)
Jak to zrobić?
Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym zoozone.pl zareklamujesz w następujący sposób:
Reklamowany produkt wysyłamy do producenta wraz z opisem szkody, który nam przekażesz.
Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni.
Według prawa klient kupując produkty w sklepach stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu towaru. Jednak w trosce o zadowolenie nasz klientów akceptujemy ustępstwa od tej zasady. :)
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić dany produkt lub po prostu pomyliłeś się przy jego zakupie np. kupiłeś zły rozmiar kagańca i potrzebujesz wybrać inny, pozwalamy na zwrot produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Ważne jest, aby zwracany towar był w nienaruszonym stanie, posiadał oryginalne metki i nie nosił znamion użytkowania. Dodatkowo musisz posiadać dokument potwierdzający zakup, czyli paragon.
Pamiętaj, nasz sprzedawca ma prawo odmowy przyjęcia towaru.
Twój kod pocztowy znajduje się w zasięgu pracy naszego kuriera.
Czy wiesz, że swoje zamówienie możesz otrzymać jeszcze tego samego dnia (poniedziałek-piątek) w godzinach 17:00 - 21:30?
Wybierz dostawę "Turbokurier" oraz szybką płatność Przelewy24 lub zapłać przy odbiorze.