Zwroty i reklamacje

Chcę zareklamować produkt kupiony w sklepie stacjonarnym - co robić?

Każdy zakupiony produkt, zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w sklepie online możesz zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Masz do tego prawo! :)

Jak to zrobić?

Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym zoozone.pl zareklamujesz w następujący sposób:

  • przyjdź do wybranego sklepu zoozone.pl - koniecznie zabierz reklamowany produkt i paragon (adresy sklepów stacjonarnych znajdziesz tutaj);
  • przekaż sprzedawcy wszystkie, niezbędne informacje dotyczące wady produktu i swoich roszczeń;
  • sprzedawca wypełni druk reklamacyjny - przeczytaj go, uzupełnij dane do kontaktu i podpisz;
  • przekaż sprzedawcy produkt i paragon;
  • sprzedawca wyda Ci potwierdzenie złożenia reklamacji.

Reklamowany produkt wysyłamy do producenta wraz z opisem szkody, który nam przekażesz. 

Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni.

Czy mogę zwrócić produkt kupiony w sklepie stacjonarnym?

Według prawa klient kupując produkty w sklepach stacjonarnych nie ma możliwości zwrotu towaru. Jednak w trosce o zadowolenie nasz klientów akceptujemy ustępstwa od tej zasady. :)

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić dany produkt lub po prostu pomyliłeś się przy jego zakupie np. kupiłeś zły rozmiar kagańca i potrzebujesz wybrać inny, pozwalamy na zwrot produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Ważne jest, aby zwracany towar był w nienaruszonym stanie, posiadał oryginalne metki i nie nosił znamion użytkowania. Dodatkowo musisz posiadać dokument potwierdzający zakup, czyli paragon.

Pamiętaj, nasz sprzedawca ma prawo odmowy przyjęcia towaru.


FB