
Zmiany w stanie zagrożenia epidemiologicznego
Jak pracujemy? – dynamicznie się to u nas zmienia, dlatego stale obserwujcie naszego fb.
W trosce o zdrowie naszych pracowników oraz klientów od jutra (16.03.) zostaną wprowadzone zmiany.
Jakie zmiany?
- Zamykamy sklep stacjonarny w Konstantynowie Łódzkim. Zapraszamy do robienia zakupów w naszym internetowym sklepie zoologicznym www.zoozone.pl oraz w naszych oddziałach w Łodzi.
- Sklepy stacjonarne w Łodzi działają bez zmian, z tą różnicą, że wydzieliliśmy specjalne strefy, aby zminimalizować kontakt. Strefy bezpieczeństwa nie pozwolą Wam chodzić po sklepie, dlatego uprzejmie prosimy, aby przyjść do sklepu z konkretną listą produktów, aby ułatwić sobie i nam zakupy w tym trudnym okresie.
Dodatkowo bardzo Was prosimy, aby jak najczęściej wybierać płatność bezgotówkową.
W trosce o zdrowie naszych pracowników oraz klientów od jutra (16.03.) zostaną wprowadzone zmiany.
Jakie zmiany?
- Zamykamy sklep stacjonarny w Konstantynowie Łódzkim. Zapraszamy do robienia zakupów w naszym internetowym sklepie zoologicznym www.zoozone.pl oraz w naszych oddziałach w Łodzi.
- Sklepy stacjonarne w Łodzi działają bez zmian, z tą różnicą, że wydzieliliśmy specjalne strefy, aby zminimalizować kontakt. Strefy bezpieczeństwa nie pozwolą Wam chodzić po sklepie, dlatego uprzejmie prosimy, aby przyjść do sklepu z konkretną listą produktów, aby ułatwić sobie i nam zakupy w tym trudnym okresie.
Dodatkowo bardzo Was prosimy, aby jak najczęściej wybierać płatność bezgotówkową.
Witam, był problem z przekierowaniem płatności. Jak mogę teraz zapłacić za zamówienie?\nPozdrawiam,\nMonika.
A czy można zamówić, zapłacić online i odebrać w Konstantynowie?